ULTIMAS NOTICIAS

Fundacion Aselex

cursos de la fundacion aselex

Cursos de la Fundación ASELEX

Con ello pretendemos la promoción del conocimiento, investigación y práctica del Derecho en todos sus ámbitos y especialidades.

objetivo fundacion aselex

Nuestros objetivos

Promover y fomentar en la actuación profesional del abogado los principios dignificadores de la profesión, tales como la independencia y la libertad como valores esenciales en la realización de la justicia.

equipo fundacion aselex

El compromiso

Fomentar la preparación técnica del abogado, estimular su continua superación y defender los intereses que le son consustanciales en el ejercicio de su profesión.

contacto fundacion aselex

C/Pirandello nº6, Edf. Corona de Teatinos. Planta 2ª Oficina 5. 29010 Málaga

Tfnos: 952272711/952271912

Fax: 952282262

Newsflash 1

Joomla! makes it easy to launch a Web site of any kind. Whether you want a brochure site or you are building a large online community, Joomla! allows you to deploy a new site in minutes and add extra functionality as you need it. The hundreds of available Extensions will help to expand your site and allow you to deliver new services that extend your reach into the Internet.

Newsflash 2

The one thing about a Web site, it always changes! Joomla! makes it easy to add Articles, content, images, videos, and more. Site administrators can edit and manage content 'in-context' by clicking the 'Edit' link. Webmasters can also edit content through a graphical Control Panel that gives you complete control over your site.

Newsflash 3

With a library of thousands of free Extensions, you can add what you need as your site grows. Don't wait, look through the Joomla! Extensions library today.

Newsflash 4

Yesterday all servers in the U.S. went out on strike in a bid to get more RAM and better CPUs. A spokes person said that the need for better RAM was due to some fool increasing the front-side bus speed. In future, buses will be told to slow down in residential motherboards.

Nuestro Blog

Este blog refleja nuestra opinión acerca del mundo del derecho y abordamos temas de actualidad de este sector.

blog aselex asesores legales

Usted está aquí: Home Demo section Newsflash